blog

blog

ساخت وبلاگ

امکانات وب

بازسازی آپارتمان

بازسازی آپارتمان چیست؟

شاید فکر کنید که بازسازی آپارتمان همان نوسازی است اما این دو گزینه دو تعریف و دنیای متفاوت دارند. حال چگونه؟ بازسازی آپارتمان در واقع به این معنی است که یک سری تعمیرات و اقدامات مرمتی برای آپارتمان یا هر ساختمانی صورت بگیرد. با بازسازی آپارتمان عمر بنا بیشتر می شود.

در بازسازی آپارتمان بسیار تلاش بر این است که کمترین میزان تغییر در ظاهر ساختمان ایجاد شود. اما نوسازی به این معنی است که یک خانه یا ساختمان قدیمی به طور کامل تخریب و تعمیر شود. در واقع تغییرات زیادی در نهایت کار صورت می گیرد. بازسازی و نوسازی می تواند با هم صورت بگیرد و همه چیز بستگی به نظر مشتری دارد.

برای بازسازی آپارتمان نیاز است که یک سری مجوزها اخذ شود و در واقع رعایت اصول بازسازی آپارتمان بسیار مهم است.

اما یک موضوع مهم در این زمینه دیده می شود اینکه هر شخص وقتی صحبت از بازسازی آپارتمان خود می کند در واقع به فکر نوسازی است! یعنی دوست دارد فضای قدیمی منزل خود را تغییر دهد و به زیبایی آن بیافزاید و المان های جدید را وارد فضای آپارتمان خود کند و در واقع به نوعی به دنبال عناصر جدید و به روز می باشد.

بازسازی آپارتمان سبب می شود تا ارزش مالی آپارتمان به خصوص برای فروش و اجاره افزایش یابد.

بازسازی آپارتمان سبب می شود که سیستم نورپردازی قوی تری اجرا شود و به نوبه خود این اجرا به شکلی صورت می گیرد که سبب می شود مصرف انرژی بهینه باشد. البته نکته جالب دیگری که در این رابطه وجود دارد این است که نوسازی آپارتمان سبب تقویت سازه در برابر بلایای طبیعی و تحمیل خسارات احتمالی نیز  می شود.

انواع بازسازی آپارتمان و ساختمان 

انواع بازسازی آپارتمان وجود دارد که هر یک سبک و ساختار مخصوص به خود را دارد.

بازسازی ساختمانهای تجاری:

در بازسازی ساختمان تجاری، دکوراسیون مغازه بیشترین اولویت را دارد اما اینکه پنجره ها ضد عایق باشند چندان مهم نیست. عرضه تبلیغات در طراحی و بازسازی ساختمان تجاری بسیار مهم است.

بازسازی ساختمانهای قدیمی:

در خصوص ساختمان های قدیمی باید سطح مقاومت خانه به طور دقیق بررسی شود در غیر این صورت مشکلات زیادی ایجاد می شود. بسیاری از افراد دوست دارند که بازسازی ساختمان قدیمی بدون تغییر بافت قدیمی باشد و تنها ایرادات برطرف شود.

بازسازی ساختمانهای اداری:

این مدل از ساختمان ها نیاز به رعایت اصول از فضا دارد و معمولاً سبک های مینیمال سازی به طور دقیق رعایت می شود تا فضا برای محیط کار اجرا شود.

بازسازی و دکوراسیون داخلی:

بازسازی ساختمان و دکوراسیون دو مفهوم مهم هستند. در این بخش نوسازی نیز دخالت دارد و باید به دقت بررسی شود. بسیار مهم است که هنر در بخش های مختلف ظاهری منزل دیده و لمس شود.

blog...
ما را در سایت blog دنبال می کنید

برچسب : بازسازی آپارتمان, نویسنده : blog بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 ساعت: 0:27

هزینه بازسازی خانه

هزینه بازساز ی خانه 

هزینه بازسازی خانه به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که ما در بخش مربوطه به آن پرداخته ایم اما در این بخش قصد داریم بگوییم که هزینه بازسازی خانه شامل چند بخش است.

بخش اول از هزینه بازسازی خانه مربوط به طراحی اولیه است. طرح اولیه که در اختیار شما قرار می گیرد، میزان تغییرات و سطح خلاقیت و زمانی که برای طراحی طرح شما نیاز است خود هزینه دارد.

پس از اینکه طرح به نتیجه رسید، ارزیابی صورت می گیرد که آیا شما تمایل به تغییر کاربری دارید یا نه. اگر پروسه بازسازی منزل شما به صورتی باشد که تغییر کاربری نیاز دارد باید به دنبال مجوز های لازم باشید که اخذ مجوز نیز یک سری هزینه ها در بر دارد.

پس از اینکه پروسه طرح و مجوز به پایان رسید، نوبت به خرید مصالح می رسد. مصالحی که استفاده می کنید از نظر هزینه بسیار با هم فرق دارند پس بهتر است از شخص یا گروهی کمک بخواهید تا به قول معروف سرتان کلاه نرود.

شما نیاز به کارگر و افراد مربوط به تیم کارگر و همینطور پیمانکار و … دارید. هزینه بازسازی خانه شامل همین مواردی است که اعلام شد اما این بخش بندی به طور کلی ارزیابی شده است و شاخص بندی که صورت می گیرد به شکلی است که باید قالب دقیق برای پروژه بررسی شود.

در محاسبه بازسازی خانه نیاز است که دقت ویژه ای به بخش یراق آلات شود چون این بخش از نظر هزینه معمولاً بسیار متغیر و متنوع است و سبک خاص خود را دارد.

از سوی دیگر چهارچوب فلزی یا چوبی برای درب ها خود دو هزینه متفاوت در بر دارند. لوازم نصبی به خصوص برای سرویس بهداشتی و آشپزخانه از موارد بسیار مهم و ارزشمند هستند.

عوامل موثر در تعیین هزینه بازسازی خانه؟

در چک لیست بخش قبل عوامل موثر در تعیین هزینه بازسازی خانه بررسی شد اما در این بخش می خواهیم کمی دقیق تر به این موضوع بپردازیم.

یکی از عوامل موثر هزینه اخذ مجوز و همینطور پرداخت عوارض است. شما باید هزینه های حمل و نقل یا پیک را در نظر بگیرید. نیاز است در خرید مصالح دقت داشته باشید اینکه از چه چسبی استفاده می کنید بلوک سیمانی بهتر است یا بلوک گچی و همینطور چسب بتن و چسب کاشی مواردی است که بر روی هزینه بازسازی خانه اثر می گذارد.

یک سری هزینه ها در راستای خرید مصالح و لوازم نقاشی ساختمان است که شامل رنگ، تینر و قلمو و کاردک و غلطک و سایر موارد می شود. در صورتی که نیاز به خرید کاغذ دیواری دارید. کاغذ دیواری ها در قیمت بندی های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد.

یک سری هزینه ها در زمینه خرید لوازم چوبی یا ام دی اف در نظر گرفته می شود که مربوط به بخش دکوراسیون چوبی است.

هزینه های مربوط به پروفیل های فولادی و ورق های فولاد و میلگرد هر یک بر اساس کیفیت بر روی هزینه بازسازی خانه اثر گذار هستند.

نیاز به یک سری لوازم آهنگری مثل صفحه برش و الکترود است. از سوی دیگر باید هزینه هایی در زمینه آیتم های آهنی و فولادی و استیل در نظر بگیرید که شامل درب ورودی ساختمان و پارکینگ و حفاظ پنجره و حفاظ روی دیوار می شود.

نیاز به بررسی خرید یا اجاره تجهیزات مربوط به تخته شبکه و داربست و چکس برقی است. همینطور ابزارهایی مانند کاردک، ماله و شمشه گچکاری و … نیز موارد مهم است.

یک سری تاسیسات موقت اعم از منبع آب در کارگاه ها نیاز است. در زمینه لوله کشی آب و فاضلاب باید یک سری اصول را مدنظر قرار دهید که شامل لوله های پلیکا و هواکش ها است.

هزینه خرید لوازم و تجهیزات برقی و الکتریکی مانند لوله برق و اتصالات و سیم و کابل و کلید پریز نیز در این زمینه ارزیابی می شود.

شما باید در بررسی بازسازی خانه به مواردی مانند کناف و همینطور اتصالات مربوط به آن، لوازم بهداشتی، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی بر اساس نوع و کارکرد و کیفیت نیز اهمیت بدهید.

blog...
ما را در سایت blog دنبال می کنید

برچسب : هزینه بازسازی خانه, نویسنده : blog بازدید : 235 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 ساعت: 0:19

بازسازی خانه های قدیمی

بازسازی خانه های قدیمی چیست؟

بازسازی خانه های قدیمی با هدف ایجاد رفع ایراد صورت می گیرد که خود به دو شاخه تقسیم می شود. دسته اول افرادی هستند که دوست دارند سبک قدیمی خانه حفظ شود اما بخش های آسیب دیده و فرسوده بهبود یابد، اما دسته دوم بیشتر به فکر نوسازی هستند در واقع خانه قدیمی خریداری می کنند و با بازسازی آن هم در هزینه ها صرفه جویی می کنند و هم به منزلی نو می رسند. ما هر دو گزینه را مورد بررسی قرار می دهیم.

یکی از مهمترین نکاتی که برای بازسازی خانه های قدیمی دیده می شود انجام اصولی پروسه تخریب است. در واقع بی تجربگی و قصور سبب می شود که یک سری خطرات جانی و مالی ایجاد شود، البته این موضوع در ساختمان های جدیدتر کمتر دیده می شود.

عملیات تخریب باید به صورتی باشد که هیچ آسیبی به اطراف و همسایگان و بافت های فوقانی و تحتانی وارد نشود. پس وقتی صحبت از بازسازی است باید در ابتدا به نحوه تخریب دقت شود.

در واقع باید از ابزارهایی استفاده شود که حد تخریب را رعایت کند، محل عبور لوله های آب و برق از کف و همینطور دیوارها و سطح مقاومت آنها ارزیابی شود و این موارد از اهمیت زیادی برخوردار است.

انواع روش های کار با پیمانکار برای بازسازی خانه های قدیمی؟

پیمانکاران گاه بخشی از هزینه را در ابتدا می گیرند و گاه کل هزینه را با تخفیف محاسبه می کنند. به هر صورت این موارد وابسته به سطح کار پیمانکار ارزیابی می شود و نیاز به مشورت و دقت بالایی است.

روش های روزمزد برای طرح های کوچک و روش های قراردادی و کنترات برای بازسازی خانه در سطح وسیع در نظر گرفته می شود.

قدمت خانه های قدیمی زیاد است و تجربه در بازسازی خانه های قدیمی حرف اول را می زند یک پروسه روتین وجود دارد که مراحل بازسازی خانه محسوب می شود. مهمترین چیزی که باید به آن دقت کنید انتخاب پرسنل متخصص و با تجربه است تا اشتباهات به حداقل برسد.

مرحله اول:
در اولین مرحله باید پیمانکاری پیدا کنید که تجربه و اعتبار بالایی در بازسازی خانه دارد و برای این کار باید نمونه کارها مورد بازدید قرار بگیرد.

مرحله دوم:
کارشناسان و افراد متخصص از خانه قدیمی یا محل پروژه بازدید می کنند و موارد فنی و تخصصی را مورد بررسی قرار می دهند. در واقع بررسی می کنند که منزل نیاز به عقب نشینی دارد یا خیر. بافت دیوارها، سقف ها و همینطور ستون های اصلی و فرعی را بررسی می کنند. به مسیر انشعابات لوله های گاز دقت می کنند و ساختار اصلی خانه از نظر فنی مشخص می شود.

مرحله سوم:
در این گام جلسه ای بین مالک و متخصص بازسازی خانه های قدیمی صورت می گیرد تا خواسته های مالک سنجیده شود. متخصص بازسازی خانه خواسته های مالک را بررسی می کند و مواردی که قابل اجرا هستند را با وی در میان می گذارد.

مرحله چهارم:
در این گام نیاز است که طراحی و نقشه نهایی خانه بازسازی شده مشخص شود و بسیار مهم است که برنامه نویسی و سطح پیشرفته طراحی صورت بگیرد تا المان نهایی به نتیجه نزدیک باشد.

مرحله پنجم:
نیاز است که مالک نقشه طراحی شده را مورد تایید قرار دهد.

مرحله ششم:
زمانبندی صورت می گیرد و هزینه های برآورد شده با مالک به یک حد مشترک می رسد.

مرحله هفتم:
نیاز است که فازهای مختلف انجام عملیات با مالک در میان گذاشته شود و اولویت بندی به طور دقیق صورت بگیرد.

مرحله هشتم:
نظارت صحیح و دقیق بر روی اجرای طرح بازسازی صورت می گیرد.

پیمانکاران گاه روش های مرحله ای را برای بازسازی خانه در نظر میگیرند چون قدمت ساختمان زیاد است شاید نتوان پیش بینی دقیقی برای هر بخش داشت به این ترتیب بسیار مهم است که هر بخش در ابتدا پیش برود و در صورت رضایت بخش دیگر آغاز شود این پروسه به واسطه پیمانکاران ارزیابی می شود و اصول زیادی را در بر می گیرد.

blog...
ما را در سایت blog دنبال می کنید

برچسب : بازسازی خانه های قدیمی, نویسنده : blog بازدید : 213 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 ساعت: 0:12

بازسازی ساختمان

تعریف بازسازی ساختمان 

بازسازی ساختمان یعنی قرار است مرمت صورت بگیرد. در واقع یک سری عملیات است که سبب می شود بنا تغییراتی داشته باشد و مرمت شود. هدف از بازسازی این است که علاوه بر زیباسازی، طول عمر بنا نیز افزایش یابد و همینطور جلوی تخریب بنا گرفته شود.

معمولاً پس از ده سال، یک ساختمان نیاز به بازسازی دارد و جنبه های ظاهری ساختمان نیز مدنظر قرار می گیرد و حتی در بخش های نورپردازی و نمای بیرونی و داخلی ساختمان یک سری تغییرات ایجاد می شود.

تخریب و بازسازی ساختمان

در برخی مواقع نیاز است که برای بازسازی ساختمان تخریب صورت بگیرد این رویکرد زمانی است که دیوارها به شدت فرسوده شده اند و یا پله ها در موقعیت خود، دیگر ایمن نیستند.

همینطور برخی از ستون ها در نقاط مزاحم قرار گرفته اند و بازسازی خانه با تخریب برخی از بخش ها همراه است تا زیبایی محیط و همینطور مقاومت ساختمان بیشتر شود.

این موضوع سبب می شود که معمار بتواند از ایده های جدید برای فضاهای تخریب شده استفاده نماید و به موقعیت درستی دست یابد. از سوی دیگر یکی از بخش های مهم جهت بازسازی خانه این است که سطح ایمنی آن رعایت شود.

اصول بازسازی ساختمان چیست ؟

معمولاً عملیاتی که برای بازسازی ساختمان در نظر گرفته می شود بسیار متفاوت هستند اما آنچه اصول اولیه بازسازی محسب می شود اینکه به طور دقیق مشکلات ساختمان مشخص شود و تصمیم گیری بر اساس مشکلات صورت بگیرد.

بنابراین اصل اول اینکه فردی متخصص وجود داشته باشد تا مشکلات ساختمان را به خوبی شناسایی نماید. وقتی مشکلات مشخص شدند، دسته بندی صورت می گیرد.

برخی از مشکلات با بازسازی نسبتاً ساده تر و کم هزینه تر همراه هستند و برخی دیگر نیاز به دقت و معماری دقیقی دارند بنابراین اصول بازسازی منزل این است که اولاً سطح مشکل و سپس نوع مشکل از نظر شدت و ضعف مشخص شود.

مثلاً یکی از بخش هایی که برای بازسازی ساختمان در نظر گرفته تعمیر مشکلات تاسیساتی ساختمان است که در این شرایط اگر نیاز به تخریب باشد باید بخش های مورد تخریب به طور دقیق بررسی شوند و هیچ بخشی به اشتباه تخریب نشود.

دقت کنید که برای بازسازی یک ساختمان که با بخش های دیگر مشاع هستند اصول بازسازی بسیار دشوارتر است و افرادی باید به کار گرفته شوند که از این اصول اطلاع کامل دارند در غیر این صورت مشکلات زیادی ایجاد می شود و دردسر ساز خواهد شد. پس به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید و سعی کنید در ابتدا فضای آپارتمان خود را بسنجید.

blog...
ما را در سایت blog دنبال می کنید

برچسب : بازسازی ساختمان, نویسنده : blog بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 ساعت: 0:04

بازسازی منزل

بازسازی منزل چیست؟

آیا حتماً باید منزلمان قدیمی باشد تا به فکر بازسازی باشیم؟ خیر! بازسازی منزل یعنی شما بخواهید تغییرات در فضای منزل خود ایجاد نمایید. برخی موارد که برای شما تکراری شده است را تغییر دهید. حال در این میان برخی از بخش ها دچار آسیب نیز هستند که مرمت می شوند.

مرمت با بازسازی منزل فرق دارد اما زیر مجموعه آن محسوب می شود. بنابراین بازسازی منزل برای همه افراد که به دنبال تغییر هستند گزینه خوبی است و نکته مهم اینکه کسی باید این کار را انجام دهد که هم قوانین و اصول را به خوبی می داند، هم موقعیت ملک شما را می شناسد و هم می تواند تغییر ساختار مشخصی در نظر بگیرد و سلیقه مشتری را نیز وارد کند.

یک نکته کلیدی در خصوص بازسازی منزل وجود دارد و آن هم چیدمان شماست! بله شما پیش از آغاز بازسازی باید با پیمانکار و متخصص بازسازی این موضوع را مطرح کنید که قرار است به چه صورت چیدمان وسایل داشته باشید.

گاه یک طرح بازسازی منزل به نوبه خود بی نظیر است اما وقتی اجرا می شود در چیدمان وسایل دچار مشکل هستید و این موضوع دردسرهای خاص خود را دارد.

روند اجرای بازسازی به چه صورت می باشد ؟

در ابتدا باید سبک دکوراسیون مورد نظر را انتخاب کنید. سبک های مدرن، روستیک، مینیمال، بوهمیان، سنتی، ساحلی و بسیاری از سبک های دیگر وجود دارد که به کمک مشاوران بازسازی و طراحی در اختیار شما قرار می گیرد. هماهنگی و هارمونی فراموش نشود.

در روند اجرای بازسازی منزل ایرانی رنگ آمیزی بسیار مهم است اگر منزل شما قدیمی است این موضوع جدی بگیرید. سعی کنید که بخش های اصلی رنگ آمیزی سقف و کف را در نظر بگیرید. استفاده از رنگ های روشن را از یاد نبرید. می توانید از رنگ های سفید و طوسی به صورت ترکیبی استفاده کنید. در راستای رنگ های به کار رفته باشد دقت صورت بگیرد.

یکی از روند اجرای بازسازی منزل مربوط به دیوارپوش ها هستند. می توانید از پنل های دکوراتیو سه بعدی استفاده کنید، سنگ دکوراتیو انتخاب کنید و یا شیشه های تزئینی به کار ببرید. می توانید تایل های آلومینیومی استفاده کنید و یا به سراغ کاغذ دیواری بروید.

گام دیگر در خصوص اجرای کف پوش است. اگر منزل شما قدیمی است می توانید در راستای بازسازی منزل از کف پوش های سه بعدی، بتنی، اپوکسی، بامبو، پی وی سی و یا لمینت و همینطور پارکت های چوبی و موزاییکی و سرامیکی استفاده کنید. هر یک از اینها روال اجرای خود را دارند.

سپس نوبت به تغییراتی است که در اتاق خواب ها و آشپزخانه و سرویس بهداشتی داده می شود.

blog...
ما را در سایت blog دنبال می کنید

برچسب : بازسازی منزل, نویسنده : blog بازدید : 187 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:57

بازسازی خانه

تعریف بازسازی خانه 

بازسازی خانه یعنی برخی از بخش ها را تغییر دهیم تا فضای ملک بزرگتر، جدیدتر و باب میلمان باشد. بین بازسازی خانه و نوسازی فرق است اما معمولاً در یک اصطلاح استفاده می شود و هدف این است که فضای منزل بهبود یابد. بازسازی می تواند برای سقف، کف، دیوارها، فضای آشپزخانه، پذیرایی و سرویس بهداشتی صورت بگیرد.

تغییر کاربری برای حیاط باشد و همینطور شرایط به صورتی است که می توان انتظار داشت از ایده های معماری بسیار جدید استفاده شود تا اصول خوبی را مدنظر قرار دهد. بخش هایی که دچار فرسایش شده اند و دیگر باب میلتان نیستند به واسطه بازسازی تا حد زیادی تغییر می کنند.

مراحل بازسازی خانه چگونه است ؟

برای بازسازی خانه اولین و مهمترین بخش ایده پردازی است! اگر ایده درستی انتخاب نشده باشد عملاً اصول بازسازی فقط هزینه زیاد است. در ابتدا نیاز است که موقعیت نقشه منزل مشخص شود که برای اینکار باید از افراد خبره استفاده شود.

سپس شما به عنوان صاحب ملک یک سری پیشنهادات می دهید و مشاوره های لازم صورت می گیرد تا مشخص شود ایده ای که در ذهن شما است چقدر با محیط منزل سازگار است. بسیار مهم است که برای ایده پردازی دقت صورت بگیرد. شرایط به شکل زیر دنبال می شود:

1- در ابتدا باید فضاهای اضافی خانه مشخص شوند.

2- بخش های بلااستفاده به بهترین نحو حذف شوند.

3- نیاز است ایده هایی برای فضاهای بلااستفاده اما غیر قابل حذف به کار برده شود مثلاً راه پله چیزی نیست که به سادگی بتوان آن را حذف کرد اما می تواند زیر راه پله را با قفسه هایی جذاب تبدیل به کتابخانه کرد و این موضوع سبب می شود تا استفاده از فضا به بهترین نحو صورت بگیرد.

4- نیاز است که یک طرح کلی از فضای بازسازی شده اجرا شود و صاحب ملک بداند که گزینه نهایی به چه صورت است.!

5- خانه هایی که کوچک هستند و دارای یک اتاق خواب و حیاط خلوت در صورتی که نیاز به حیاط خلوت نباشند می توانند به صورت دو خوابه بازسازی شوند و این یعنی شما می توانید موقعیت اجرا را به خوبی دنبال کنید.

6- بهترین روش برای بازسازی ملک این است که یک پیمانکار ساختمانی معتبر انتخاب کنید تا ایده های شما به خوبی ارزیابی شود.

blog...
ما را در سایت blog دنبال می کنید

برچسب : بازسازی خانه, نویسنده : blog بازدید : 198 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:52

بازسازی ویلا

بازسازی ویلا چیست و چه ضرورتی دارد؟

بازسازی ویلا یعنی قرار است به زیبایی ویلا بیافزاییم اما برای اینکه از جدیدترین روش های روز معماری با هزینه های مقرون به صرفه استفاده می کنیم. اگر فضای ویلا کوچک است از سبک های معماری استفاده می کنیم که به بزرگ شدن فضا کمک کند.

اگر دیوارها دچار نم شده اند فکری به حال ان می کنیم، از کابینت ها و سرامیک های آشپزخانه ویلا خوشمان نمی آید تغییراتی ایجاد می کنیم، سقف ویلا را از نظر ظاهری تغییر می دهیم، به کف سازی اهمیت می دهیم و هر آنچه که می تواند ویلای ما را چند سالی جوانتر کند!

بازسازی ویلا با بهسازی ویلا چه تفاوتی دارد؟

معمولاً وقتی واژه بازسازی به چشممان می خورد، آن را با بهسازی ویلا اشتباه می گیریم. در این بخش دوست داریم تفاوت بین بازسازی ویلا و بهسازی آن را بررسی کنیم و نگاهی جزئی تر داشته باشیم.

بازسازی ویلا یعنی قرار است به واسطه یک سری ابزارها، روش ها، افراد و تخصص های موجود نمای ویلا تغییر داده شود. زیباتر شود، وسیع تر به نظر برسد، شیک تر باشد، با دنیای روز هماهنگ باشد و بخشی از ایده فرد را در بر بگیرد.

در بازسازی هم نمای داخلی مطرح است و هم بیرونی! هم باید پذیرایی و اتاق خواب ها و فضای سقف و کف بررسی شود، هم بیرون از ویلا و فضای مربوط به حیاط و فضای سبز و روف گاردن و سایر بخش هایی که در بیرون ویلا دیده می شود.

بهسازی از کلمه بهینه گرفته شده است و زمانی که صحبت از بهسازی ویلا یا هر ساختمانی است در واقع هدف و منظور ارتقا ایمنی ویلا در برابر حوادث است. این حوادث می تواند موارد طبیعی مانند سیل و زلزله باشد و یا موارد مانند خطر برق گرفتگی و …

در واقع در دنیای تقویت یک ساختمان بسیار مهم است که دقت ویژه ای صورت بگیرد و بهسازی راهکاری است که سبب می شود خسارت هایی که بر اثر یک تخریب یا حادثه صورت می گیرد به حداقل برسد. از سوی دیگر تا حد زیادی تضمین می کند که از جان افراد در برابر عوامل طبیعی نیز محافظت نماید.

وقتی صحبت از بهسازی است یعنی قرار است تیرچه و ستون و سایر قسمت های داخلی ساختمان مدنظر قرار بگیرد و زیبایی و سطح ظاهری چندان اهمیتی ندارد.

blog...
ما را در سایت blog دنبال می کنید

برچسب : بازسازی ویلا, نویسنده : blog بازدید : 141 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:46